Mixed Of EveryThings

Mixed Of EveryThings

تهش هیچی نیس عجله نکنین
Mixed Of EveryThings

Mixed Of EveryThings

تهش هیچی نیس عجله نکنین

43

سال نو میشه و با خودش خیلی چیزا میاره 

مثلا این تغییر ساعت:))

مثلا اینکه تا اواخر تابستون هر کیو میبینیم باید بگیم سال نو مبارک 

مثلا روبوسیای عید و اشتباه بین دو و سه و ضایع شدنا 

ولی خب اغاز بهار و رستاخیز طبیعت 

برا همه احسن الحال ارزومندم 

عید همگی مبارک

42

به عنوان یه طرفدار بارسلونا شب بازی با پاریسن ژرمن دقیقه 86 تلویزیونو خاموش کردم و به خودم گفتم چشم دیدن شادی اونای امری(سرمربی پاریسن ژرمن) رو ندارم 

صب که بیدار شدم دیدم خوابیدم و معجزه رو از دس دادم...صدای عادل واسه سه تا گل اخر بارسا رو از دس دادم 

هنوز حسرت میخورم 

به نوه هام وصیت میکنم  تا ثانیه های اخر تا اخر بازی امیدتونو از دست ندین 

انسان به امید زنده اس

خواب نمونینا:)

41

سال 95 تا لحظه اخر میخواد جون بگیره بعد بره 

ول کن دیگه بزرگوار

افشین یداللهی هم رفت

40

نزدیک مراسم اسکار سایت تاینی موویز یه پیش بینی برندگان اسکار گذاشته بود و هر حدس درست سه روز اشتراک سایت میداد.بعد از مراسم اسکار مشخص شد 13تا حدس درست داشتم و 39روز اشتراک.

موفقیت بزرگی تو زندگیم محسوب میشه:))

39

دیروز تو تشییع جنازه یه دختر 16ساله شرکت کردم 

چرا یه دختر باید تو سن و سال کم ازدواج کنه تا یه اختلاف به خودکشیش منجر بشه؟

یکی از بدترین روزای عمرم بود