Mixed Of EveryThings

Mixed Of EveryThings

تهش هیچی نیس عجله نکنین
Mixed Of EveryThings

Mixed Of EveryThings

تهش هیچی نیس عجله نکنین

63

شهریور هر سال حس و حال خاص خودش رو داشت شهریور داره تموم میشه و مهر داره میرسه و حس و حال کتاب و درس و مدرسه و دانشگاه. ولی الان برای من دیگه شهریور یه ماهیه مثه بقیه ماه ها. حتی دو سال سربازی هم همون حس رو بهم میداد. نکنه بزرگ شدن ینی بی حس شدن! ؟باید برم یه سر به فروشگاه های لوازم التحریر بزنم حسمو نو کنم. ولی باید اعتراف کنم همیشه برام لوازم التحریری بهترین فروشگاهه. 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام!

در مورد لوازم التحریر خیلی جالب گفتی!
منم خیلی دوست دارم چنین جایی رو!

شاید به نظر برخی مسخره و بچه گانه بیاد ولی من یک جعبه مداد رنگی 24 رنگه خریدم! همینطوری و صرفا برای نقاشی کشیدن. شاید نقاشی های بزرگونه.

عاشق بوی مداد رنگی ام.
همچنین خیلی پاک کن پنیری رو دوست دارم.

شاید تو هم مسخره ام کنی. اشکالی نداره

مسخره چرا :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.