Mixed Of EveryThings

Mixed Of EveryThings

تهش هیچی نیس عجله نکنین
Mixed Of EveryThings

Mixed Of EveryThings

تهش هیچی نیس عجله نکنین

37

از خیابانهای خیس باران میگذرم و فکر میکنم که بارش باران همیشه برایم دلتنگی به بار اورده است و لا غیر 

نفس عمیق و ریه هایی که از اکسیژن خالص پر می شوند و فکر میکنم این دلتنگیها از کجا می ایند؟

شاید نسل ما از بهشت رانده نشده است و از جهنم دلتنگیها گریخته ایم که حتی در زیباترین روزهای سال هم سراغمان می ایند.

36

من همونی ام که وقتی بچه بودم و بهم میگفتن اگه ادم بدی باشی کارنامه اعمالتو میدن دست چپت با خودم میگفتم خب سریع عوض میکنم با دست راست میگیرم

35

کتابا تموم میشن

سریالا تموم میشن 

تهش ما میمونیم و اون دلتنگی بعد از تموم شدنشون 

بزرگترین نیاز ما الان اینه که یکی باشه که تموم نشه 

یکی بیاد که بمونه 


34

روا مدار که عشاق بی بغل شوند

33

در خیابان در کنارش گر خوشان و سرخوشی

سرزنش ها گر کند این گشت ارشاد غم مخور

:)))